4 Kasım 2018 Pazar

Tanıtım Yazısı

Tanıtım yazısı nedir ?
Tanıtım yazısı ne işe yarar ?
Örnekle tanıtım yazısını kıyaslayacak olursak, instagram'dan takipçi sayısını arttırmak diyebiliriz.
Ne kadar çok tanıtım yazınız var ise web sayfanız arama motorlarında üst sıralarda çıkmasına yarayan herkes için önemli bir faktör olarak biliniyor. Bu konuda yanılgı içerisinde olduklarınıda biliyorlar.
Peki tanıtım yazısını hangi sitelerden almalıyız?
Şuanda piyasa da web sayfalarının kalitesini belli eden faktörlerin en başında, amazon'a ait alexa ile kıyaslamaktadırlar. Ancak bunlarda çok büyük bir yanılgı içerisindedirler.
Sayfanın alexa değeri mutlaka önemlidir, ancak herkesin unuttuğu alexa nın da bir web sitesi olduğudur. Bu dünyada para için insan öldürülüyorken nasıl olurda sadece insanlık için bir proje olduğuna inanabiliriz?
Gerçek ve doğrusunu kendiniz düşünerek bulabilirsiniz. Örneğin jenerik bir sitenin sizi önermesi ile jenerik olmayan tabiri caizse geçmişi olmayan bir sitenin sizi önermesi hiçbirşeye yaramadığı gibi katkısı olmayacaktır.
Gerçek tanıtım yazısının başlık kısmının arama motorlarındaki sorgularda, ilk sayfada gelmiyorsa maalesef ki işe yaramaz bir tanıtım yazısı almış olduğunuzu gösterir.
Web sayfalarının sizi önermesi mutlaka olarak size katkısı olacaktır. Önemli olan bu katkıyı doğru şekilde optimize edip, doğru sitelerden "tanıtım yazısı" almanız gerektiğini anlamış oluyorsunuz.
Örneklendirmeyi kendi sitemden kıyaslayacak olursam, binlerce tanıtım yazısı almış bir site ile, hiç tanıtım yazısı almamış bir siteyi kıyaslamak çılgınlıktır.
Unutmayın özgün olan minumum link çıkışlı web sitelerinden tanıtım yazısı almaktır.
Herkesin aldığı yerden tanıtım yazısı almanın hiçbir faydası olmadığı gibi cebinize zararı olacaktır.

 
server bilgileri Linux Hosting Yeni Gece Mekanları